Trygt køb

Trygt køb!


Har du købt et vores produkter for nyligt?


Siden 1997 har vi leveret kosttilskud direkte hjem til kunder over hele landet. For os er det rigtig vigtigt, at du er tilfreds med produkterne fra VNP og ikke mindst for det køb du har foretaget.

Her er information om, hvilke forventninger du skal have til os og vores samarbejdspartnere - og ikke mindst, hvordan du kan kontakte os.


Trygt køb

Kundeservicetelefon: 7023 0110

Vores kundeservice har åbent mellem 08.00-17.00 alle hverdage. Ring til os, hvis du har tilbagemeldinger omkring dit møde med sælgerne eller hvis du har brug for hjælp til at tilpasse dit abonnement.


Vi arbejder hele tiden på at forbedre os og vores kundevejledere sætter pris på både ris og ros. Vi hører gerne fra dig!


E-mails til kundeservice behandles og besvares i løbet af to hverdage.


Om dit køb

Det skal være trygt og komfortabelt at være abonnent hos os. Derfor er vi opsat på at have et langsigtet samarbejde med vores eksterne salgspartnere. Vores partnere skal være seriøse og have gode systemer der sikrer, at salget bliver udført efter VNP´s retningslinjer.


Vi sætter store krav til vores leverandører og samarbejdspartnere og følger disse tæt for at du skal få positive oplevelser når du møder dem. Vi sikrer at oplæringen af vores eksterne sælgere giver dem en høj faglig viden om produkterne og om hvordan vi forventer, at mødet med dig og andre kunder skal forløbe.


Her er nogle regler vi har for at køb af vores produkter for at sikre en tryg og positiv oplevelse:

  • Sælgeren skal præsentere sig når han kontakter dig
  • Sælgeren skal handle i overensstemmelse med vores kerneværdier: autencitet, pålidelighed, imødekommenhed og enkelthed.
  • Vi må ikke sælge til personer under 18 år.
  • Sælgere som handler i modstrid med vores regler skal ikke repræsentere VNP fremover.
  • Vores sælgere skal selvsagt overholde dansk lovgivning.
  • Vi taler ikke negativt om vores konkurrenter men giver produktinformation på en saglig og ordentlig måde.

Forbrugerens rettigheder

Alle forbrugere i Danmark er beskyttet af Markedsføringsloven. Én af de vigtigste rettigheder, når du indgår en aftale om leverance af vores produkter, er at du kan fortryde dit køb inden for 14 dage (fortrydelsesretten). Denne frist gælder fra du har modtaget din første leverance.


I tillæg til lovens krav er det sådan, at vores abonnementer er uden bindingsperiode og kan opsiges når du selv ønsker det.


Betingelserne og praktiske oplysninger om abonnementet finder du sammen med din leverance. Du kan også ringe til vores kundeservice på 70 23 01 10.


Vi håber du bliver tilfreds med dit køb!


Venlig hilsen
Kundeservice
VNP


Ref. PP-FRI-DNK-0053